کدام اسامی برای نام شرکت قابل تایید نمی باشند ؟

هنوز فکر و برنامه ریزی زیادی برای ایجاد یک شرکت حمل و نقل جدید وجود دارد. برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان بالقوه اقدامات اولیه ای لازم است. نامگذاری یک شرکت حمل و نقل اولین قدم است که شما قبل از فکر کردن به همه چیز برای راه اندازی مشاغل بر می دارید. شرکت شما می تواند خدمات تجاری ، حمل و نقل دام را ارائه دهد ، می تواند یک شرکت حمل و نقل سنگین یا یک شرکت حمل و نقل وسیله نقلیه و بسیاری موارد دیگر باشد. در حالی که تقاضای حمل و نقل رو به افزایش است، به طور خودکار شرکت حمل و نقل شما به یک تجارت سودآور تبدیل می شود.

  • این‌کار باعث می‌شود در ذهن مردم شما یک شرکت کپی‌شده به نظر برسید و حتی ممکن است از نظر حقوقی نیز دچار مشکل شوید.
  • واژه هایی مثل شرکت ، سهامی ، گستر ، شمال ، جنوب ، شرق و غرب ، به تنهایی نمی تواند کامل کننده اسم باشد.
  • این نام باید ساده، در عین حال جذاب باشد و هویت کافی‌شاپ را منعکس کند.
  • به سایت مراجعه و نام پیشنهادی را جستجو نمایید توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید متفاوت باشد.

بسیاری از سلبریتی‌ها معروف دنیا مثل کایلی جنر (برند محصولات آرایشی) و در ایران مثل لیلا اوتادی (برند عطر و ادکلن) اسم خود را به عنوان نام تجاری برندشان انتخاب کرده‌اند. مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب اسم شرکت بتوانیم نامی جذاب و شیک برای شرکت انتخاب کنیم که برازنده شرکت باشد. برای هر شرکتی انتخاب نمودن اسم برند مناسب یکی از مهم ترین کارهایی است که بایستی پیش از تأسیس وشروع به کار آن شرکت به آن توجه شود.

پیشنهاد اسم برند وکیل ثبت برند

هویت برندتان می‌تواند تاثیر زیادی را در پیدا کردن اسم مناسب شرکت داشته باشد. چشم‌ انداز، ماموریت و ارزش‌ شرکت شما همه‌ی اهداف برند شما را مشخص می‌کند. دقت داشته باشید که این کار کمک می‌کند تا اسم انتخابی‌ شما قدرت مانور خوبی را برای طراح ایجاد کند و در قسمت‌های مختلف از هویت بصری این اسم ثبت شرکت درجاهای مختلف استفاده کنید. این ترکیب یکی از بهترین اسم‌های مخفف شده ایرانی در سال‌های اخیر است. پس توصیه می‌کنیم اگر اسم مخفف شده‌ی خیلی خاص و زیبایی پیدا کردید استفاده کنید اما در غیر این‌صورت قید استفاده از کلمات مخفف را بزنید. البته نمونه‌های موفق ایرانی کلمات مخفف هم کم نیستند.

کلماتی از قبیل ساختمانی ، بازرگانی ، تجاری ، مهندسی ، مهندسین مشاور ، حقوقی ، تولیدی و … شرحی برموضوع فعالیت محسوب می شود و در بررسی نام یا نامهای درخواستی به منظور رعایت عدم سابقه و تشابه جزئی از نام محسوب نمی شود . جهت مشاوره در انتخاب نام برند با کارشناسان آراد برندینگ در تماس باشید. فقط اگر قصد ثبت برند به صورت رسمی دارید به قوانین نام‌های لاتین توجه کنید. حساس بودن یعنی این که اسمی که انتخاب کردید رو همون اول پیگیری ثبت تغییرات شرکت در گروه‌های کوچکی از افراد مختلف تست می‌کردید مشخص می‌شد تلفظش سخته. زیاد حساس بودن یعنی هیچ وقت تست نکنید، ۴ ماه بگذره، بر فرض اسم عالی هم انتخاب کنید بعدش متوجه بشید که محصولتون مشکل اساسی داره در صورتی که بدون زیاد حساس بودن روی اسم زودتر هم میشد از این مرحله رد شد. تا اینجا با ویژگی‌های یک نام تجاری خوب آشنا شدیم؛ حالا قرار است قدم به قدم مراحل انتخاب اسم را طی کنیم و حواسمان به ویژگی‌های که گفتیم هم باشد.

اسم پیشنهادی شرکت

هدف اصلی، پیدا نمودن نامی منطبق با معیارهای تبیین شده است، بنابراین طراحی حرفه‌ای سوالات مطرح شده از دیگران در جهت تحلیل و تطبیق نام‌ها با معیارها، بسیار حیاتی است. نام تجاری بخشی از برند و انتخاب آن وظیفه مدیریت برند است. پیش از انتخاب نام ، باید استراتژی برند شما تعریف و تدوین‌شده باشد. انتخاب یک نام/اسم محصول یا خدمات در بدو تاسیس شرکت صورت نمی‌پذیرد. نام برند مناسب، بسیار قدرتمند می باشد، زیرا که توانایی هدایت فرهنگ یا جایگاه سازمان در بازار را دارد و می‌تواند بین محصول یا خدمات ما از سایر رقبا، تمایز ایجاد نماید. اسمی که در اولین لحظه بیشترین اثر را بر شما بگذارد، شانس انتخاب شدنش بالاتر خواهد بود.

نام شرکت

برای انتخاب نام شرکت،از عنوان های شعرا،دانشمندان و کاشفان در عصر حاضر استفاده نشود. توسط اطلاعات تماس با ما با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. سلام من برای فروش کشمش خانگی پلویی نیاز به یک برند ونام پرمعنا دارم لطفا راهنمایی کنید. برای روند شروع صحیح با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید.

پیگیری کارت ملی هوشمند از طریق پیامک، سایت و اداره پست

قبل از ارائه نام انتخابی در سایت اداره ثبت شرکت ها باید از ثبت قبلی این نام در اداره اطمینان حاصل کرده که امور ثبتی شما دچار مشکل نشود که مجبور به پرداخت هزینه های حقوقی بیشتر نگردد. یک نام خوب باید منحصر به ‌فرد بوده و به ‌آسانی به خاطر سپرده شود و موجب سودآوری در آینده شود. هنگامی که نام خود را برای شرکت حمل و نقل خود تعیین کردید ، در دسترس بودن آن به عنوان یک علامت تجاری نیز به همان اندازه اهمیت دارد. ممکن است که نام مورد نظر قبلاً به عنوان نام تجاری و آرم تجاری ثبت شده باشد و در صورت استفاده از این نام ، ممکن است که شما برخی از مشکلات قانونی را داشته باشید. بنابراین ، برخی از دستورالعمل ها را تهیه کنید تا اعضا بدانند که چه چیزی را باید فکر کنند و چه چیزی را ترک کنند. یک نام تجاری که به عنوان نام دامنه موجود است نیز برای انجام تجارت آنلاین ضروری است.

اگر نتوانید به‌صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه برای ثبت نام تجاری خود وقت گذاشته‌اید، به هدر رفته‌ است. پس قبل از هر چیز از آخرین تغییرات قوانین انتخاب اسم برند مطلع شوید (ما در آخر همین مقاله چند نکته راجع به قوانین ثبت اسم شرکت در ایران را آورده‌ایم). واقعیت این است که تمامی اسم ها می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند. مشاورین حقوقی در موسسه ثبت نوول با تخصص و کارآزمودگی خود آماده ارائه نمونه اسم شرکت برای شرکت و موسسه مورد نظر متقاضیان می باشد . فقط با یک تماس و یا با یکبار مراجعه حضوری به این موسسه در راه ثبت شرکتو هم چنین انتخاب نام برای موسسه خود ثابت قدم خواهید بود . شما باید طراحی منحصر به فرد آرم شرکت کشاورزی خود را بررسی کنید اگر که می خواهید مشتریان با آن رابطه برقرار نمایند.

پس باید در نظر داشته باشید که انتخاب نام مناسب شرکت شاید در نگاه اول مهم نباشد اما در موفقیت یک برند نقش ویژه‌ای دارد. انتخاب اسم با موضوع شما باید هم خوانی داشته باشد و نمایانگر حرفه شما باشد . از این رو امری تخصصی است که در موسسه پایش با مشاوره وکلای حقوققی انجام می شود با ما برای پیگیری امور در تماس باشید. در این قسمت، 5 اسم 3 ثبت برند سیلابی باید پیشنهاد دهید که به ترتیب الویت ( یعنی از 1 تا 5 ) بررسی میگردند.

یکی از نام های تقریباً پیچیده با لوگوی عجیب و غریب می باشد که رتبه 64 را در بین one hundred برند برتر دنیا دارا می باشد و درآمدی برابر با 19 میلیارد دلار را دارا می باشد. البته استارباکس نام شخصیت پری دریایی در رمان موبی دیک، نهنگ سفید می باشد که این نام در کنار لوگوی پری دریایی نیز بی تاثیر در موفقیت و به یاد ماندن نام این شرکت نمی باشد. مثلا اینکه یک فرد را امروز دیده ایم و 10 سال نیز او را ببینیم بشناسیم یا به نظرمان آشنا باشد همگی توسط سمت راست مغز اتفاق می افتد. به عنوان مثال بارها اتفاق افتاده است که حل یک مسئله ماها نیمکره چپ مغز ما را درگیر کرده باشد حال آنکه این مساله در کسری از ثانیه توسط نیمکره راست ما به صورت تجسمی حل می شود.

ذهن انسان برای برخورد با این سیل عظیم اطلاعات بازاریابی بیت های اطلاعاتی را به صورت گروه های بزرگ تری در می آورد که به آن ها بسته های اطلاعاتی گفته می شود و محتوی اطلاعات بیشتری می باشند. از قرار گرفتن این بسته های اطلاعاتی در کنار یکدیگر که هر کدام بخشی از اطلاعات مرتبط با نام تجاری را ارایه می دهند در ذهن مصرف کننده نگرشی در مورد آن نام تجاری شکل می گیرد که می تواند برخرید آن نام تجاری تاثیر بگذارد. براین اساس وظیفه بازاریابان این است که شیوه پردازش اطلاعات مرتبط با نام های تجاری توسط مصرف کنندگان را تسهیل نمایند .بدین ترتیب، انتخاب نام تجاری کوتاه ، به سرعت از طریق پیوندهایی که با آن علائم تجاری دارند در حافظه در دسترس قرار می گیرند. ۶- چه به تنهایی چه با دیگر اعضای گروه از پروسه طوفان فکری استفاده کنید.

انتخاب اسم برند اصول و قواعدی دارد که باید به دقت رعایت شود. اصلا فکر نکنید که اگر اسم مناسب برند خود را انتخاب نکنید به راحتی می‌توان آن را عوض کرد. ساخت یک هویت تجاری برای اسم شرکت جدید هزینه، وقت و انرژی بسیار زیادی نیاز دارد و می‌واند در نهایت به برند شما ضربه بزند. پس بهتر است در ابتدای کار یک اسم مناسب برای برند خود انتخاب کنید تا در آینده به مشکل برنخورید.