ارتباط اشخاص مربوط به نماینده ها و یا وکلای یک شخص و یا شرکت می باشد. پس از تائید نام شرکت امکان تغییر در هیچ کدام از مندرجات وجود ندارد. بهتر است از کمک افرادی که در زمینه ثبت صورتجلسات خبره می باشند استفاده ثبت برند نمایید. پس از پذیرش و تائید نام امکان تغییر در مندرجات وجود ندارد. چون فقط دو نفر صاحب سهم الشرکه می باشند، و یکی از افراد غایب می باشد فقط می توانید از طریق دادگاه شکایت و شرکت را منحل نمایید.
مراجعه به اداره ثبت شرکتها در صورت نیاز به اخذ مجوز از مراجع در رابطه با موضوع شرکت. مرجع ثبتی که همان اداره کل شرکتهاست در صورت صحت صورتجلسه و رعایت کردن کلیه اصول و قواعد قانونی آن که در واقع الزاما باید مطابقت موارد آن با پرونده ی اصلی، آگهی تغییرات ثبتی را صادر میکند تا این موضوع در روزنامه رسمی و محلی اطلاع رسانی شود. و با مراجعه به یک وب سایت صورتجلسه تغییرات شرکتها و مؤسسات غیر تجاری را تکمیل کنند و به راحتی پیگیر امور مربوط به روند ثبت تغییرات شرکت خود باشند. بابت هر نوع تغییری در شرکت باید جلسه ای برگزار شود که این تصمیم را صاحبان شرکت بگیرند و برای عملی کردن این تصمیم به اداره ثبت شرکت ها اعلام نمایند تا این تغییر در آن اداره محترم, ثبت و به کلیه افراد حقیقی و حقوقی لازم اطلاع دهند. این افراد حقیقی یا حقوقی می تواند اداره مالیات, روزنامه رسمی, روزنامه کثیر الانتشار, بانک ها و غیره باشند. یعنی معمولا پس از شروع کار و یا در ادامه گسترش و افزایش تخصص افراد، شرکت ها نیاز می بینند تغییراتی در موضوع فعالیت، عنوان و نام شرکت و در برخی موارد رایج تر تغییراتی در اعضای هییت مدیره، مدیر عامل و یا محل کار شرکت ایجاد کنند.
نام و نام خانوادگی، شماره تماس، شماره ملی، تابعیت و سایر مواردی که مربوط به شخص متقاضی است را وارد نمایید. لیست سهامداران و دارندگان سهم الشراکه شرکت و میزان سهام آنها ارائه شود. ثبت شرکت کپی کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از خدمت اعضای جدید ارائه گردد. شرکتهایی که به صورت پروژه ای و برای انجام فعالیت های عمرانی به ثبت می رسند اکثریت دارای اهداف کوتاه مدتی هستند.
2-رسیدگی به ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی قبل و صورت دارایی و مطالبات و دیون شرکت و صورتحساب دوره عملکرد و سالانه شرکت.رسیدگی مزبور پس از استماع گزارش مدیران و بازرس یا بازرسان خواهد بود. و- در هر تقسیم راجع به مورد معین ماده ی fifty eight قانون تجارت در ماده ی fifty eight قانون تجارت در ماده ی نهم نظامنامه ی قانون تجارت،علاوه بر موارد بالا،تغییر مدیر یا مدیران شرکت هم افزوده شده است. ح- انحلال شرکت،حتی در مواردی که انحلال به واسطه ی انقضای مدت شرکت صورت گیرد. سلام بنده تا انتها پذیرش نهایی رو انجام دادم دو پرینت به من داده شد یکی پذیرش اینترنتی و دیگری رسید تغییرات. اما میانگین آن 450 هزار تومان برای هر صورتجلسه می باشد که ما هم همین قیمت را برای هر صورتجلسه در نظر گرفته ایم.
میخواتسم بدونم از تاریخ تنظیم صورتجلسه چندروز وقت داریم که داخل سامانه ثبت کنیم. باتوجه به ایراد، لزومی ندارد که اعضای هیئت رئیسه در شرکت سمتی داشته باشند، می توانید افرادی خارج از شرکت را عضو هیئت رئیسه نمایید. باتوجه به ایراد، لزومی ندارد که اعضای هیئت رئیسه در شرکت سمتی داشته باشند، می توانید افرادی خارج از شرکت راعضو هیئت رئیسه نمایید. برای هر صورتجلسه دو روزنامه چاپ می شو، روزنامه رسمی شرکت و روزنامه کثیرالانتشار.
مراحل ثبت تغییرات شرکت شامل چه مواردی میشود؟
همچنین «وضعیت توکیل امضا کننده» نشان می دهد که حق توکیل اعطا شده است یا خیر. در این قسمت باید تاریخ جلسه ای که برگزار شده است مشخص شود. هر جلسه با نصاب بخصوصی تشکیل می شود و اگر این نصاب به خصوص را نداشته باشیم جلسه تشکیل نخواهد شد. برای ایجاد تصمیم در رابطه با هریک می بایست مجامع مرتبط با آنها تشکیل گردد. یکی از دغدغه های متقاضیانی که اصولا زمان و هزینه ی خود را از دست داده اند عدم اقدام به موقع است.
- در صورتی که شرکت سرمایه ای بیش از اندازه دارد، می توان سرمایه را کاهش داد و به شرکاء برگرداند.
- نصاب جلسه نیز مشخص می نماید که جلسه با حضور تمامی اعضا تشکیل شده یا اکثریت اعضا حضور دشته اند که در این حالت نیز باید آیتم مورد نظر مشخص شود.
- در حال حاضر این مورداجرایی نشده است ، شما تا سه ماه زمان دارید که مدارک را به اداره ثبت شرکتها ارسال نمایید.
- ثبت کردن تغییرات در شرکت باید با رای بیشتر اعضای هیئت مدیره انجام شود.
ثبت تغییرات ذیل در شرکت ها، طبق ماده 200 قانون تجارت الزامی می باشد. قابل ذکر است هر گونه تغییری در اساسنامه یا موارد دیگر در شرکت، می بایست به ثبت برسد. در ادامه، به توضیح نحوه و مراحل سامانه ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت به صورت اینترنتی،خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.
ریال در ساعت ٠٠׃١٢ مورخ ٢۵/٠٧/١٣٩۶ با حضور کلیه شرکاء در محل قانونی شرکت تشکیل و نسبت به تغییرات در اعضای هیئت مدیره و تعیین سمت مدیران اتخاذ تصمیم شد. در زمان تشکیل جلسه و با توجه به نوع تغییرات باید به تنظیم صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت شرکت بپردازید. این تغییرات می تواند به صورت مجمع عمومی عادی یا عادی به صورت فوق العاده یا تغییر اعضای هیئت مدیره باشند. برای این کار می بایست با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت، اسم جدید لحاظ شود و برای انجام تغییرات شرکت، صورتجلسه ای رسمی دوباره نوشته شود و در این صورتجلسه اسم نام جدید و قبلی شرکت آورده شود و به امضای هیئت مدیره برسد. پس از انجام دادن این کار می توانید صورتجلسه را به همراه کلیه مدارک مربوط به تغییرات شرکت، تحویل اداره ثبت شرکت ها بدهید تا در رابطه با این موضوع تصمیم گیری شود.
تغییرات ثبت شرکت ها
تمدید مدیران یا تغییر سمت ها که این موارد معمولا از اختیارات هیئت مدیره می باشد و نیاز به مجمع نیست. در صورتی که اکثریت عددی سهامداران را داشته باشید و همچنین ماده ۱۰۱ قانون رعایت گردد، می توانید با آگهی دعوت اقدام به ثبت صورتجلسه ی مورد نظر نمایید. “” درخواست متقاضی در تاریخ و ساعت… طی شماره ……در سامانه اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری ثبت گردید. صورتجلسه تنظیم شده در سایت ثبت می شود و تمامی مدارک باهم برای اداره ارسال می گردد. به عدد وارد شده برای تعداد اعضای هیئت مدیره و افرادی که به عنوان اعضا وارد شده اند دقت نمایید. در صورتی که هنگام ثبت شرکت از ارگان یا نهاد خاصی مجوز دریافت نموده باشید برای تمامی تغییرات باید از همان نهاد یا ارگان مجوز دیافت نمایید.
منحل کردن شرکت
شخصی که صرفا سهامداره بدون سمت می باشد نیازی به ارائه گواهی عدم سوء پیشینه ندارد. گاهی اوقات مدارک برگشت می خورد ، اما در اکثر موارد اتفاقی پیش نمی آید و کار به کارشناس ارجاع می شود. لطفا مجددا پسوند اسم فامیل و باقی موارد رو چک نموده و اطلاعات را وارد سایت نمایید. سلام دوست عزیز در تصمیم صورتجلسه همان اسم قبلی را قید فرمائید.
در واقع با زدن این تیک متقاضی تایید می نماید که مدارک مورد نیاز را مطالعه نموده ونسبت به تهیه و ارائه انها اقدام می نماید.در انتها با کلیک بر روی کلید مرحله بعدی به صفحه بعد می رویم. در صورت جلسات تغییرات شرکت باید شیوه و شاکله ای رعایت شود تا ثبت شرکتها آن را بپذیرد. مشاوره تغییرات شرکت توسط گروه حقوقی متخصص در امور ثبتی باید انجام پذیرد. در صورتی که افراد متخصص مشاور شما باشند مراحل را به درستی و سرعت طی خواهید نمود.