لیست اسامی خاص برای انتخاب اسم برند

در این اسامی درست شبیه همان کلمات کودکانه بابا و ماما، واژه‌های نام برند تکرار می‌شوند. البته دقت کنید که این سبک نام‌گذاری برای مواد غذایی، اسباب‌بازی و برخی از برندهای فانتزی و غیر جدی خیلی بهتر جواب می‌دهد و شاید مناسب هر سبک کسب وکاری نباشد. یکی از ترفندهای ایجاد تجانس آوایی، استفاده از حروف مشدد یا کنار هم قرار گرفتن دو حرف یکسان است. در این اسامی به یک حرف می‌رسیم و دوباره از همان شروع می‌کنیم؛ مثل apple که دو P کنار هم دارد.

چجوری اسم برند انتخاب کنیم

Kyle Eschenroeder و Will Mitchell، موسسین وبسایت startupbros.com که در ضمینه کارآفرینی طراحی شده است، برای اطمینان خاطر و تایید صلاحیت نام برندتان راه زیر را پیشنهاد داده اند. امروزه استارت‌آپ‌ها به سختی نام شرکت خود را بصورت کلمات اختصاری انتخاب می‌کنند، اما به عنوان استراتژی بازسازی برند، استفاده از کلمات اختصاری در نام برند برای برندها جواب داده است. هر چند، به عنوان یک قاعده کلی، به یاد سپردن کلمات اختصاری برای مخاطبان سخت بوده و حتی برای ثبت برند نیز سخت‌تر می‌باشد.

طراحی وب سایت

در حین نمایش در تبلیغات آفلاین و آنلاین چشم گیر و جذاب به نظر برسد. پیشنهاد ما این است که پس از ثبت نام به عنوان کاربر آزاد،با خرید اعتبار به کاربر ویژه تبدیل شوید. شما می‌توانید بدون پرداخت پول در متمم به عنوان کاربر آزاد عضو شوید. یکی از گزینه‌ها در تعیین نام برند این است که به سراغ نام‌هایی برویم که فعالیت ما را توصیف می‌کنند.

  • برای مثال نام تجاری شرکتی فعال در حوزه کشاورزی الهام گرفته از آموزه‌های تاریخی بسیار قدیمی بود و به همین دلیل جوانان نمی‌توانستند آن را درک و با آن ارتباط برقرار کنند.
  • هنگام فکر کردن روی اسم کافه‌ها، این نکته را بخاطر بسپارید.
  • بطور مثال اگر شرکت شما خدمات مشاوره انتخاب نام ارائه می دهد، نام برند شرکتتان باید بیانگر نمونه کارتان است.
  • نام انتخابی باید ساده و صریح باشد چنانچه دشوار بودن تلفظ ، نوشتار می تواند تأثیر منفی در فروش ، تبلیغات و به یاد ماندن آن در حافظه مشتریان داشته باشد .

مثلا عمه خانم ما نوزاد جدید فامیل که اسم سبُک تَکین (نامی ایرانی در شاهنامه) را روی او گذاشته بودند، استکان صدا می‌زد! اگر دوست ندارید چنین اتفاق خنده‌داری برای شما هم رخ بدهد، از انتخاب اسم‌های عجیب و ناملموس خودداری کنید. اگر اسمی تقریبا تکراری انتخاب کنید، نه تنها نمی‌توانید مشهور شوید، بلکه ممکن است دچار دردسر شوید. به هر حال مشتریان همیشه برندی را انتخاب می‌کنند که قدیمی‌تر و معروف‌تر است؛ و شما فقط یک نسخه کپی از برند اصلی به نظر می‌رسید.

هاکوپیان برند درجه یک کت و شلوار و لباس مردانه نیز از فامیلی خود بهره برده است. نامی که شبه لاتین است و توانسته جایگاه برندی پیگیری ثبت تغییرات شرکت بسیار قدرتمندی در بازار ایران کسب نماید. خوشخواب، برند معتبر ایرانی دیگری است که بر همین اساس نام برندش را انتخاب کرده است.

چگونه اسم برند انتخاب کنیم ؟

عده‌ای دیگر کوشیده‌اند از نام‌ خانوادگی و اسامی اشخاص فاصله بگیرند. گروهی دیگر ترجیح داده‌اند از واژه‌های مخفف استفاده نکنند. تعدادی دیگر از برندهای تجاری نام‌هایی عمومی را انتخاب کرده‌اند که به شکل مستقیم ارتباطی با حوزه‌ی فعالیت برند ندارد. تجربه ده‌ها پروژه انتخاب اسم برندی که انجام داده‌ایم به من آموخته است که بیشتر از معنی یک اسم برند، این صدای آن است که اهمیت دارد. انتخاب اسم برند به‌درستی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد حرفه‌ای در حوزه کسب‌‌و‌کار است. مطمئنم شما دوست عزیزی که در حال مطالعه این مقاله درباره انتخاب اسم برند هستید تا حدود زیادی از اهمیت ارزش اسم برند آگاهید.

استعلام قابلیت ثبت‌ نام برند

برای انتخاب نام برند باید تمرکزتان روی انتخاب نامی قدرتمند باشد که شما را از سایر رقبایتان به شدت متمایز کند. پس در ادامه این مقاله ویژگی‌ها و کلیدهایی که در نام‌های زرنگ وجود دارد را به شما می‌آموزم تا با استفاده از این کلیدها بتوانید نامی قدرتمند برای برندتان انتخاب کنید. اما باید بدانید که اگر پیش از انتخاب نام برند ابتدا به برندتان هویت و شخصیت بدهید بسیار در انتخاب نام زرنگ و قدرتمند برای آن موفق‌تر خواهید بود.

هدف شما اینست که نام برند شما در میان مخاطبین تان مهم و طنین انداز باشد. سلام پیام عزیز، می‌تونید از طریق آی‌دی تلگرام @HamyaritSupport و یا ایمیل با ما در ارتباط باشید. در صورتی که برند متمایز کننده کالا ، خدمات مربوطه نباشد ، امکان ثبت آن وجود نخواهد داشت . منابع تعیین نام و چگونگی ساخت برند جدید در تجربه و مهارت مشاور برند است.

این که ما بتوانیم اسمی شایسته و قدرتمند برای برند شخصی، سازمانی، سایت و …..پیدا کنیم این روزها یکی از اصلی‌‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب وکارهاست. اگر میخواهید مرا بیشتر بشناسید، تا انتهای مقاله، همراهم باشید. 3- نامی را انتخاب نمایید که از نظر قانونی قابل به‌کارگیری باشد. مردم حتما نام‌های پیچیده و طولانی را به یاد نخواهند آورد. به خاطر همین مسئله است که برخی اسم‌های طولانی را مخفف می‌نماییم و یاد با بهره‌گیری از برخی تکنیک‌ها کوچک‌سازی و یا تفکیک ، به نام برندی جدید و ساده دست‌ی مییابیم. اما باید بدانید که نام برندی که از این خاصیت استفاده می‌نماید باید در حوزهبازاریابیوتبلیغاتبسیار قویی‌تر عمل نماید تا مفهوم درستی از برند را در ذهن مخاطب ایجاد نماید.

توسط Api ارایه شده از وبسایت WhoApi.com همه ۴۵۶,۹۷۶ ترکیب ممکن از ادغام ۴ تایی حروف A تا Z رزرو شده اند و در حال حاضر نمی‌توانید برای خرید این نام دامنه های ۴ حرفی اقدامی کنید. شاید تا الآن خودتان حدس زده باشید که، همه دامنه های ۲ یا ۳ حرفی هم، همین شرایط را دارند و در دسترس نیستند. نقشه های تسخیر شده نام برندی است که نقشه های زیبا و منحصر به فردی را به فروش می رساند و محصول اصلی آن ها نقشه پین شده ​​است که در میان افرادی که عاشق سفر هستند بسیار محبوب است. این افراد با استفاده از این نقشه ها می توانند تجربه ی یک سفر دلپذیر داشته باشند و آن ها از طریق این نقشه ها می توانند دید بصری از راه سفر خود داشته باشند. آینده برند شما به طور حدودی چه خواهد بود ؟ این نکته فقط از زاویه دید خودتان نباید بلکه از زاویه دید کارکنان و مخاطبان یا مشتری های شما نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

اما نه اینکه هر کسی یک سری اسم مورد علاقه اش را پیشنهاد کند! برای رسیدن به بهترین نتیجه و صرفه جویی در زمان میتوانید یک سری قوانین برای این (به اصطلاح) سرگرمی تعیین کنید. اغلب اشخاصی که کسب و کارشان در مغازه می ثبت برند باشند و یا فروشنده می باشند تمایل به ثبت اسم لاتین برای مغازه دارند. باید توجه داشته باشید که برای ثبت اسم لاتین برای مغاره و یا شرکت باید کارت بازرگانی داشته باشید و ثبت آن مستلزم داشتن کارت بازرگانی می باشد.

نام مناسب باید تخیل را به تصویر بکشد و با افرادی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید ارتباط برقرار کند. ببینید انتخاب نام یک پروسه زمان‌بر و طولانی است و معمولا اگر قرار است نامی انتخاب کنید که تا سالها ثبت شرکت با شما می‌ماند حتما لازم است که اصولی را برای این کار مد نظر خود قرار دهید. بعد این که هرچه توانستید جست‌وجو کردید و به حداقل صد گزینه اسم برای برندتان رسیدید شروع به پالایش و حذف گزینه‌های ضعیف کنید.