Content
تخمین زده می شود که وضعیت بازار جهانی پوشک بچه به نوبه خود، رشد امید بخشی تا سال ۲۰۲۲ داشته باشد. توجه روزافزون به سلامتی کودک نو پا باعث شده است تا پوشک های آموزشی کودک مورد استقبال قرار … واردات انواع پوشک بچه مخصوصا پمپرز پریما یکی از اصلی ترین حوزه های فعالیت ما می باشد که در این چند پیگیری ثبت تغییرات شرکت سال اخیر بیشترین سود ممکنه را برای ما و افرادی که به نحوی با مرکز فروش ما همکاری دارند داشته است. پس زمانی که از آشنایان خود در انتخاب کمک می گیرید توجه داشته باشید که یک نام ممکن است بدلیل متفاوت بودن بیشتر به چشم بیاید و به همین دلیل می تواند در میان نامهای دیگر بیادماندنی و موثر تر باشد.
همین موضوع باعث شد که پس از چندی و در سال ۱۳۹۵ کتاب «نامهای تجاری تنبل زرنگ خنثی» را تالیف کنیم و دستهبندی نوین خودم را شرح دهم. جمعبندی آنچه در این کتابم توضیح دادهام این است که نامها از نظر قدرت تجاری به سه دسته زرنگ، تنبل و خنثی تقسیم میشوند. حوزه تخصصی فعالیت شما چیست؟ سلامتی و بهداشت؟ صنایع غذایی؟ پوشاک؟متناسب با آن نام انتخاب کنید. بعد از این که نام برند خود را انتخاب کردید، می توانید شروع به طراحی لوگو و ست اداری برای آن کنید. بعد از آن باید یک شعار تبلیغاتی انتخاب کنید و برای تبلیغات خود شروع به برنامه ریزی کنید. من با مقدای بررسی اسم های زیر رو به شما پیشنهاد می کنم با این حال شما می تونید ترکیب های دیگه ای هم بسازید.
نام تجاری اهمیت بسیار ویژه ای داردو به عنوان موضوع و مورد خاص باید به آن نگاه کرد. شاید خیلی کار نگران کننده به نظر نرسد اما نیاز به دقت بسیار بالا و توجه به کلیه جنبه های نوع محصول یا خدمات شما دارد. ازاین موارد گذشته ، نام تجاری شما به همراه لوگو یا برند آن، به طریقی گونه ی خاص خلاصه شده همه آن چیزی است که ارائه می کنید. برای مطالعه در زمینه نحوه و شرایط ثبت برند به مقالهی مراحل ثبت برند مراجعه نمایید. متاسفانه اغلب شرکتها و موسساتی که در حال حاضر در ایران به ثبت شرکت یا انتخاب نام شرکت مشغول هستند کمترین تخصصی در انتخاب نام دامنه اینترنتی مناسب برای شرکتها ندارند. برای اشخاصی که در راه انتخاب نام قانونی و مناسب با حیطه فعالیت یک برند و علامت تجاری تجربه کافی را ندارند امکان انتخاب مناسب ترین نام علامت تجاری امری دشوار خواهد بود.
- این شرکت ها در انتخاب نامی منحصر به فرد ، بیشتر از دیگران خلاق و با تجربه به نظر می آیند.
- البته گاهی مشورت با سایر افراد هم میتواند در انتخاب یک اسم مناسب بسیار کمککننده باشد.
- میتوان نتیجه گرفت اگر نام یک برند حتی مناسب هم انتخاب نشود اما معنی خوبی داشته باشد، میتواند در نهایت در کنار فعالیتهای مفید و هوشمندانه عوامل دیگر به شهرت و ارزش بالایی برسد.
- جدید بودن و خوشآوایی اسامی ابداعی بعضاً باعث ماندگاری نامها در ذهن مخاطبان هدف برند میشود.
- 💡 اگر تنهایی دارید بار این مسئولیت را به دوش میکشید، سه سایت Namelix، howtostartanllc و Shopify کمکتان میکنند که به اسامی انگلیسی جالبی برسید.
برای دریافت مشاوره از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. در همین مطلب اسامی زیبایی قرار داده شده میتونید استفاده کنید . در زمینه فعالیت شما تشابه کار بالاست با ما در تماس باشید . تماس تلفنی با موسسه برقرار کنید تا راهنمایی کامل دریافت کنید. در این قسمت به چند نمونه از اسامی قابل انتخاب برای برند اشاره می کنیم . چون اگر برندتان را ثبت نکرده باشید از نظر قانونی هیچ حقی نسبت به آن اسم ندارید.
به چه صورت نام برند خوب را انتخاب کنیم
روی نام شرکت که چندسیلابی است زیاد وقت صرف نکنید چون خیلی مهم نیست. اما توصیه ما این است که حتما نام دامنه را برای خود قطعی نمایید. اسم کوچک شما هم هر چند خوبه ولی از اونجایی که برند رستوران «هانی» در صنایع غذایی معروفه بهتره یک اسم دیگه پیدا کنید. سلام.وارد عرصه تولید ثبت برند تجاری انشالا میخوام وارد بشمدر بحثتولید میوه های خشک و پیرامونش درواقع میشه تو صنعت غذایی. سلام، راستش من درباره این موضوع اطلاعی ندارم؛ ولی کامنت شمارو تائید یکنم که بقیه دوستانی که میدونن راهنمایی کنن. اسم قشنگی هست، فقط نکاتی که تو مقاله گفته شد رو چک کنید براش.
اولی یعنی جستجوی اطلاعات، دومی یعنی تمام وب و در آخر گوگل هیچ معنای خاصی ندارد و کلمه ابداعی است. اسمهای مخفف ممکن است ساده باشند و راحتتر به خاطر سپرده شوند ولی توانایی تداعی هیچ ذهنیتی را در افکار مشتری به جهت خرید و وفاداری به برند را نخواهند داشت و بیروح هستند. شاید از معروفترین نام برندهای مخفف در جهان بتوان به KFC که برند رستورانهای زنجیرهای مرغ سوخاری و فستفود هست اشاره کرد. اما در کشور ما اینگونه نامگذاریها نیز مرسوم هست و میتوان مثلاً به نام مپنا که مخفف نام شرکت مدیریت پروژههای نیروگاهی ایران هست اشاره کرد. اینگونه اسمها با بازگرداندن معنی به اسم تجاری کار میکنند. ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید.
۷۱ درصد از شرکت ها به دنبال مراکز تامین و تولید پوشاک نزدیکتر به خود هستند
بسیاری از شرکتها حاضر نیستند زمان یا منابع لازم را برای انتخاب بهترین اسم برند صرف کنند که این اشتباه است. براساس قوانین موجود اسم برند انتخابی میبایست حتماً دارای ریشه فارسی بوده و معنی مناسبی داشته باشد. پس از انتخاب اسم برند به منظور حفظ و نگهداری باید آن را به لحاظ قانونی ثبت کنید تا در آینده ثبت شرکت در تهران کسی نتواند مدعی این اسم شود. انتخاب یک گروه از افراد خبره و باسابقه در حوزههای تبلیغات، مطبوعات، ادبیات فارسی، زبانشناسی و جامعهشناسی. گروهی که جمعی از دوستان یا اعضای خانواده باشند هیچ فایدهای ندارد. تولید اسامی یک فرآیند خلاق است و اگر به خودتان آزادی بدهید به بهترین وجه کار میکند.
این نام در سادهترین شکل خود از اسم بنیانگذاران برند الهام گرفته شده است. وقتی قرار است سالها و شاید دههها با یک برند زندگی کرده و آن را در معرض چشم و گوش مخاطبان خود قرار دهیم، منطقی است در انتخاب نام برند وسواس به خرج دهیم و به سادگی از کنار این کار نگذریم. هر وقت از برند و برندسازی صحبت میشود، انتخاب نام برند هم به عنوان یک دغدغهی مهم مورد توجه قرار میگیرد. به همین دلیل، انتخاب نام رضایتبخش برای یک محصول جدید میتواند فرآیندی دشوار و آزاردهنده باشد. در هر مرحله انتخاب نام دچار مشکل شدید و یا سوالی برایتان پیش آمد می توانید از کارشناسان حرفه ای رامونا بخواهید تا شما را راهنمایی و کمک کنند.
اغلب این نام ها توسط شرکت هایی استفاده شده است که زمانی محدود به مخاطبان یک ناحیه بوده اند اما پس از مدتی رشد کرده اند. نام های لغوی برند از بازی با کلمات برای به خاطر سپاری آسان استفاده می کنند. انواع روش های این نوع نامگذاری معروف شامل جناس، عبارت ها، کلمات مرکب، تجانس آوایی، تسمیه تقلیدی، غلط املائی عمدی و کلمات خارجی هستند. دارای صدای لذت بخش و نوای خوش در هنگامی که آن را می شنوید باشد. مثلاً لوگو تصویری “Apple” را با لوگو کلمه ای google مقایسه کنید.
اگر شما یک نام مناسب برای برند خود انتخاب کنید، میتوانید به موفقیت آن امیدوار باشید اما یک نام اشتباه و نامناسب میتواند همان ابتدای کار شما را با شکست مواجه کند. برای انتخاب لوگو و اسم برند باید علاوه بر مواردی که در مقاله ذکر شد به نوع کسب و کار و ویژگی که شما رو از رقبا جدا میکند توجه داشته باشید. لذا برای انتخاب درست لوگو و اسم برند پیشنهاد میشود که از افراد متخصص کمک بگیرید و آنها با شناخت کامل از کسب و کارتان بهتر شما را راهنمایی خواهند کرد.