لیست برندهای ساعت مچی

در این مطلب قصد داریم ۵۰ برند لباس زنانه برتر را به شما معرفی کنیم. امروزه انتخاب نام برای برند باید جزو موارد خاص و ویژه در ثبت یک علامت تجاری تلقی شود . در این بین اکثر متقاضیان ثبت برند در کشور به سمت اسم های هنری خاص رو آورده اند . زیرا با توجه به خاص بودن اسامی و زیبا بودن آن ها می تواند به راحتی خود را بین افراد در جامعه نمایان کرده و در ذهن دیگران ماندگار شود .

  • این اتحادیه عموماَ اتحادیه های تولیدکنندگان و سازندگان و توزیع کنندگان ، فروشندگان یا سایر تجار کالاهایی هستند که در یک کشور، ناحیه یا محل معینی فعالیت می کنند.
  • مثلا اگر one hundred اسم پیشنهادی دارید، 10 موردی که اکثریت در مورد آن توافق دارند را نگه دارید تا وارد پروسه رای‌گیری شوند.
  • اعتقاد بر این است که نقش نام تجاری شبیه به به یک فانوس دریایی است که پرتوهای نور آن جهت حرکت مشخصی را برای کشتی ها تعیین می کند.

اگر میخواهید مرا بیشتر بشناسید، تا انتهای مقاله، همراهم باشید. نام های ریتمیک بسیار جذاب بوده و گزینه ای مناسب برای اسم برند می باشند. در واقع تکرار این نام ها بسیار لذت بخش بوده و به خوبی در ذهن مخاطب می ماند.

دماوند، کوهی که چشمه‌های آب معدنی فراوان دارد و نام تجاری قدرتمندی برای تولیدات آب آشامیدنی شده است. آبعلی که با دوغ‌های معروفش از نامی جغرافیایی بهره برده است. برند مشهور پیگیری ثبت تغییرات شرکت اپل نمونه خوبی از استعاره بر اساس کهن‌الگوها برای انتخاب نام برند است. حدود ۴۰ سال پیش زمانی که استیوجابز تصمیم به تولید کامپیوترهای کوچک و شخصی گرفت ایده‌ای متمایز داشت.

بهترین برندهای لوازم آرایشی

سلام من برای فروش کشمش خانگی پلویی نیاز به یک برند ونام پرمعنا دارم لطفا راهنمایی کنید. برای روند شروع صحیح با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. برای دریافت مشاوره از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. در همین مطلب اسامی زیبایی قرار داده شده میتونید استفاده کنید . شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. با موسسه برای دریافت مشاوره تلفنی و کم و کیف انجام کار تماس بگیرید.

اسم انواع برندها

شرکت نینتندو به همراه سونی دو غول بازی‌های ویدئویی ژاپنی هستند که در تمام دنیا طرفدار دارند. نام نینتندو در اصل به صورت جداگانه و بخش‌بخش معنا دارد و برای یافتن آن باید به سراغ کتب قدیمی و اساطیری ژاپنی رفت، اما به صورت کلی در زبان ژاپنی به معنای بخت، اقبال و سرنوشت است. این شرکت قبل از تولید کنسول و بازی‌های ویدئویی نیز به ساخت وسایل حوزه سرگرمی مشغول بود و بازی‌های کارتی و رومیزی تولید می‌کرد.

شاید شما یک نام جالب و کوتاه انتخاب نمایید اما این نام منحصربه‌فرد نباشد، پس مصرف‌کننده چگونه شما را از دیگران تشخیص و در اینترنت پیدا نماید. هنگامی‌که ما به کارفرمایانمان در انتخاب نام برند کمک می‌نماییم، تلاشمان بر ان است که اسامی مدنظر را از چندین وجه (بیش از هشت وجه) استانداردشده‌ای ، مورد ارزیابی قرار دهیم. در آغاز تجربه شخصی خود را در مواجه با یک نام بیان می‌نمایم. چندین سال پیش، کارفرمایی Evita Eshita را به‌عنوان اسم برند خود انتخاب نموده بود (مهم نیست که معنای ان چیست یا از کجا آمده) و تنها سرعت خوانش بالا و آهنگین بودنش، مبنای انتخاب شدنش بود. تصور کنید که شما نام یک برند را دقیقا نمی‌دانید، تلفظ کنید و زمانی که وارد یک فروشگاه برای خرید می‌شوید از اینکه نام اشتباه به زبان آورده خجالت زده می‌شوید!

در سال ۱۹۳۸، شرکت نسکافه یک فرایند بسیار پیشرفته برای تولید قهوه فوری ارائه داد و این محصول را به تولید انبوه رساند. این روزها مارک‌های زیادی از نام‌های مطرح و محبوب در تولید قهوه فوری در دنیا هستند اما بسیاری از ایرانی‌ها، هنوز قهوه فوری را با نام نسکافه می‌شناسند. اولین آب میوه‌های صنعتی که در جهان به صورت فراوری‌شده روانه بازار شدند، در پوشش‌هایی آلومینیومی به رنگ نقره‌ای بودند که توسط شرکتی آلمانی به نام وایلد با نام تجاری کاپری‌سان به جهان معرفی شدند. این آب میوه‌ها در سال 1952 با این نام تجاری به ثبت رسیدند و فروش و توزیع آن‌ها از سال ۱۹۶۶ آغاز شد. آب میوه‌های صنعتی تولیدشده در آلمان با نام ساندیس به ایران راه پیدا کرد و تا سال‌ها بعد این آب میوه صنعتی تحت لیسانس شرکت مبدأ به کشور وارد می‌شد و هنوز هم می‌شود.

دشواری‌های انتخاب مناسب نام برند

این بوتاکس توسط شرکت گالدرما ساخته شده و در سال 2009 به عنوان اولین جایگزین برای برند بوتاکس به بازار انگلیس معرفی شد. دیسپورت یکی از برندهای محبوب بوتاکس در ایران و جهان است که ساخت شرکت گالدرما است. این برند در کشور سازنده آن یعنی ثبت برند تجاری انگلستان بسیار محبوب است. قبل از هر چیزی، برای نامگذاری برند، از قوانین کشوری که در آن قصد انتخاب نام برند خود را دارید، پیروی کنید. به همین دلیل، انتخاب نام رضایت‌بخش برای یک محصول جدید می‌­تواند فرآیندی دشوار و آزاردهنده باشد.

در صورت داشتن کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی می‌توانید از اسامی با ریشه غیر از زبان فارسی استفاده نمایید. مزیت یك اسم توصیفی این است كه آن‌ها داستانی با اسم تجاری واضح را بیان می‌كنند. با این حال ، نکته منفی این است که شما را متصل می‌کند و انعطاف‌پذیری را برای تنوع بخشیدن به محصولات یا خدمات شما کاهش می‌دهد. به عنوان مثال، اسم آدیداس از Adolph “Adi” Dassler ( آدی داسلر)، بنیانگذار شرکت گرفته شده است یا در ایران می‌توانید پشمک حاج عبدالله را در این گروه از نام‌ها در نظر بگیرید.

برای مثال سامسونگ در زبان کره‌ای به معنای سه ستاره و در زبان دانمارکی به معنای یک بازی خوب است. اسم‌های مخفف دسته بندی دیگری در انتخاب نام برند است که بسیار نیز معروف و پرطرفدار است. در این نام شما معمولا حروف اول یک شعار تبلیغاتی، خدمات، ویژگی‌ها و یا نام‌ها را کنار یکدیگر قرار می‌دهید. برای مثال مپنا در ایران یک نام شناخته شده ایرانی است که مخفف شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران است. تصمیم گیری در مورد اسم برند «گوگل» در دانشگاه استنفورد شکل گرفت. لَری پیج، موسس شرکت گوگل، قصد داشت یک وبسایت با قابلیت نمایه سازی داده های وسیع با دیگر دوستان و همکلاسی هایش تاسیس کند.

آیا نامی که برای برندتان انتخاب کرده اید مناسب است؟ اصول نام گذاری برند چیست؟

قبل از دریافت پیشنهاد نام برند میبایست علایق ، رقبا ، و تخصص های برند خود را نوشته و به صورت تخصصی یک نام برند زیبا انتخاب کنید . منظور از نام شرکت ثبت شرکت ، نامی است که با آن بتوان یک محصول را معرفی کرد و شناخت . این نام باید تنها مختص به یک محصول یا خدمات باشد و توسط دیگر افراد ثبت نشده باشد.

هر چند که انجام تمامی این موارد نیاز به تلاش و کوشش بسیار دارد، اما مهم این است که شما دلسرد نشوید. امیدواریم با خواندن این مطلب به درستی نام برند خود را انتخاب نمایید. در صورتیکه هنوز نام برند خود را ابداع نکرده اید، می توانید یک کار سرگرم کننده انجام دهید. ببینید کلمات دیگر با نام انتخابی شما چه رابطه ای دارند. در ضمن این کار می تواند راهی عالی برای اطمینان صد درصدی از معنی کلمه ای باشد که انتخاب کرده اید.