لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

انتخاب یک نام مناسب برای امور هنری یک مسئله ای مهم برای اهالی هنر در روزهای اخیر به حساب می آید که مورد توجه افراد اهل فن و هنر قرار گرفته و به همین جهت انتخاب بهترین و مناسب ترین راه بسیار مهم تلقی می شود . به موجب همین امر ما در این مقاله تلاش بر آن داریم تا دراین خصوص مطالبی را ارائه نماییم.ثبت شرکت ایلیااماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم می باشد تا انتهای مقاله همراه ما باشید. بنده برای یک شرکت دانش بنیان که در زمینه تولید ادوات کشاورزی فعالیت خواهد داشت به چند نام مناسب نیاز دارم . برای کسب اطلاعات با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

  • بنابراین با انتخاب نام مناسب و با در نظر داشتن ضوابط با مناسب ترین اسم برای حرفتون شما را همراهی خواهیم کرد .
  • همین موضوع باعث شد که پس از چندی و در سال ۱۳۹۵ کتاب «نام‌های تجاری تنبل زرنگ خنثی» را تالیف کنیم و دسته‌بندی نوین خودم را شرح دهم.
  • برای انتخاب نام کافه، فست فود یا رستوران خود کپی نکنید و خلاق باشید.
  • اگر به تمام کافی‌شاپ‌های موفق نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که اکثر آنها نام‌های خوبی دارند.
  • می‌توانید از نظرات و ایده‌های دیگران نیز استفاده کنید.

همین تمایز و تفاوتی که با سایر برندها دارید، به شما کمک می‌کند تا نام مناسبی انتخاب کنید. مثلا اسم‌هایی مثل “ممتاز“، “هیمالیا” یا “اسنوا” که می‌توانند حس و حال خاصی به مخاطب بدهند و هدف و هویت شما را نشان بدهند. یادتان نرود هیچ وقت کلماتی که ممکن است به شکل‌های ثبت شرکت در تهران مختلفی نوشته و خوانده شوند یا چند معنی داشته باشند را انتخاب نکنید. چون ممکن است کسی متوجه عبارتی که پشت آن پنهان شده است، نشود و اصلا هیچ حس خاصی به مخاطب ندهد. مثلا اسم مزمز یا اشی مشی شاید معنی خاصی نداشته باشد، اما بامزه است و در ذهن باقی می‌ماند.

هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند. یک نام صحیح شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند. در این راه موسسه ثبت نوول شما را به صورت کامل و با در نظر گرفتن ویژگی های محصولتان راهنمایی خواهند کرد .

نام تجاری، محصول یا خدمات خاص یک شرکت را مشخص می‌کند و آن را از برندهای دیگر در یک دسته یا زمینه مشابه متمایز می‌کند. نام‌های تجاری معمولا در اداره ثبت علائم تجاری ثبت می‌شوند و معمولا با یک لوگو همراه هستند. مثلا نایک، اپل، پوما و بیژن، نمونه‌ای از نام‌های تجاری هستند. ممکن است در حال حاضر یک سری مشتری داشته باشید و به تازگی شروع به انتخاب نام برند کرده‌ باشید. مثلا قبلا از طریق بازاریابی در اینستاگرام محصولاتتان را می‌فروختید و برند شخصی خود را راه نینداخته بودید؛ ولی حالا می‌خواهید ثبت برند انجام دهید و محصولاتتان را در پلتفرم‌های گسترده‌تر بفروشید.

تعیین نام تخصصی برای شرکت ها

برای ساخت برند زیبا ، جذاب و متفاوت برای محصولات و خدمات خود می‌توانید از مشاوره حرفه‌ ای برند ما استفاده نمایید و یا از مطالب متفاوت سایت ما بهره ببرید تا در مسیر ساخت نام برند گام‌های منطقی و صحیح بردارید. این مقاله راهنمای مفصلی برای تدوین استراتژی نامگذاری ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند زمان کمتری را صرف انتخاب اسم برای کافه‌تان کنید. در انتهای آن نیز لیستی شامل a hundred and one اسم جالب برای کافی‌شاپ را گرد آورده‌ایم. اما جای نگرانی نیست؛ در این مقاله می‌خواهیم فوت‌وفن انتخاب یک اسم عالی، معنادار و به‌یادماندنی برای برند را یادتان بدهیم. بعد از خواندن مقاله امروز، می‌توانید یکی از مهم‌ترین قدم‌های راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی را، درست بردارید.

حتما شگفت‌زده شدید و می‌گویید چطور ممکن است ۸۰ درصد ارزش یک برند فقط متعلق به نام آن باشد! اما این موضوع کاملا واقعیت دارد و اتفاقی است که برای برخی از برندهای جهانی تراز اول مثل کوکاکولا افتاده است. اگر بتوانید اسامی برندی از این دست برای خود انتخاب کنید به نظر ما این بارها و بارها بهتر و قدرتمندتر از روش قبلی خواهد بود. لکسوس برند برتر کمپانی تویوتا نیز با ایجاد تغییرات در کلمه لاکچری، نام برندی قدرتمند برای خود ساخته است. اما نام دیگری که به شما معرفی می‌نماییم، نام برند آی‌کشت است.

اسم‌های مناطق جغرافیایی هم از مواردی هستند که در انتخاب اسم‌های تجاری و نام برند پرطرفدارند. مثالی جالب از برندهای جغرافیایی بسیار قدرتمندآمازون است. پیگیری ثبت تغییرات شرکت آمازون در حالی که نامی جغرافیایی است، همزمان یک نام استعاره‌ای از بزرگی و فراگیری و همچنین نامی تصویری است که رود بزرگ آمازون را به خاطر می‌آورد.

اسم خاص برای برند

یکی دیگر از ضعف‌ها این نوع از انتخاب نام برند این است که اگر قصد فروش شرکت را داشته باشید، نام شما همراه شرکت خواهد بود. نام برند باید دارای یک ریتم باشد و در نوشتن در متن ، لوگو یا ایمیل زیبا به نظر آید. بسیاری که عاشق یک برند هستند نه به خاطر معنی فنی ، ساختار، یا معیارهای زبان‌شناختی آن است. بلکه به خاطر تداعیات برند است که در اثر تجربه خویش در ذهنشان ایجاد شده است. انتخاب نام خود نیاز به طی فرایندی دقیق و جامع دارد و باید نام‌های بسیاری را مورد بررسی قرارداد تا نهایتا به نامی رسید که از نظر قانونی نیز قابل ثبت نیز باشد. برای رسیدن به اسم مناسب و زیبا ، اول باید داستان برند خود را کشف نموده باشید – داستانی که بهترین نما از برند شما باشد.

از نظرات دیگران در انتخاب اسم فروشگاه خود استفاده کنید

طبیعتا هر مالک برندی می‌خواهد قدرتمندترین نام را برای برندش انتخاب کند. اگر می‌خواهید نامی فوق‌العاده برای برندتان برگزینید ابتدا باید بدانید نام‌ها از نظر درجه قدرتمندی چگونه تقسیم‌بندی می‌شوند و سپس با کلیدهای رسیدن به اسم برندهای قدرتمند آشنا شوید. اگرنه مثل بسیاری از دیگر کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار به انتخاب یک نام معمولی بسنده می‌کردید و به سراغ جست‌وجو و خواندن مطلب در این باره نمی‌رفتید. با این وجود باید بگویم ارزش اسم برند بسیار بیش‌تر از چیزی است که حتی تصورش را بکنید. شما می‌توانید در سایت گوگل ایمیجز همین کلیدواژه‌های انتخابی را تایپ نموده و به عکس‌های بسیار زیادی دست پیدا کنید. سپس تعداد 20 تا 30 عدد از این تصاویر را به صورت رنگی چاپ گرفته و روی یک تابلوی دیواری یا همان روزنامه دیواری خودمان کلاژ نمایید.

شاید هم کیفیت محصول و ارتباط اسمی شوکوپارس با شکلات خوشمزه‌ای که می‌خوردیم، باعث شده است که این اسم را همیشه به یاد داشته باشم. بعضی وقت‌ها اسمی که انتخاب می‌کنید، باید ارتباط ذاتی با محصولتان داشته باشد. مثلا برند “بایودنت” که آدامس‌هایی تولید می‌کند که برای سلامت دندان‌ها هم مناسب است. یا اسم برند خارجی رد بول (RedBull یا گاو قرمز) برای نوشیدنی انرژی زا که نام برند و محتویات نوشیدنی از نظر ذاتی (انرژی و قدرت) ارتباط معنایی با هم دارند.

همانطور که در موارد فوق الذکر هم به آن اشاره نمودیم به هر علامتی اعم از اسم، رنگ، حرف، شکل، رقم، حرف که سبب متفاوت شدن کالا و خدمات تولید شده توسط یک شرکت و یا تولیدکننده دیگر می شود برند گفته می شود. ارائه کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد. ارائه رونوشت کارت بازرگانی چنانچه در برند ثبت برند از حروف لاتین استفاده شده باشد. اسم خاص یعنی اسمی که به یک چیز تعلق دارد و منحصر به فرد می باشد.به عبارت دیگر منظور از اسم خاص اسمی است که به یک فرد یا یک شخص تعلق دارد و شامل همه نمی شود. برای روند شروع صحیح با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. برای دریافت مشاوره از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید.