سامانه ثبت شرکتها در کرج

اشخاصی که مجموع فروش آنها و یا ۱۰برابر درآمد آنها طبق برگ قطعی مالیات از سال ۹۱ به بعد بیش از ۳ ملیارد تومان بوده است . و در مورد اشخاص حقیقی دارای کسب و کار که خدمات ارایه می دهند مثل وکلا ، کارشناسان ثبت برند تجاری رسمی دادگستری و پزشکان و بنگاه های املاک و دفاتر پیشخوان دولت و.. ۱.۵ میلیارد تومان بیشر باشد.و از سال 1400 مجموع درآمد حاصل از ارایه خدمات در صورتی که بیش از 2.25میلیارد تومان باشد.

از کجا می تونم بفهمم این خطا مربوط به چیست؟ممنون می شم راهنمایی بفرمایید. سلام وقت بخیر، دوست عزیز شما ابتدا باید آخرین تغییرات شرکت را از سایت روزنامه رسمی ببینید، تا ابتدا متوجه شوید که چه سمتی دارید و چه تغییراتی بدون امضا شما داده شده، در صورتی که بدون اطلاع شما صورتجلسات تغییرات امضا شده است غیر قانونی است. ملاک اعتبار دوسال ماموریت اعضای هیئت مدیره از تاریخ صورتجلسه هیئت مدیره انتخاب وسمت اعضای حساب میشود یا تاریخ درج در روزنامه رسمی ، چون معمولا چند روز طول میکشد تا پیش آگهی وروزنامه رسمی انتشار یابد . سلام جناب مهدوی، برای تغییر مدیر عامل باید ثبت تغییرات شرکت انجام بدین که در اون مدیر عامل و حق امضا جدید تعریف بشه و بستگی به این داره که مدیرعامل فرد جدید هستش یا قبلا داخل موسسه بوده، لطفا با موسسه تماس بگیرید. ممکن است هر کدام از مواد ثبت تغییرات برای شما کمی گنگ باشد، به همین منظور ابتدا توضیحی درباره مدارک لازم جهت ثبت تغییرات شرکت ها ارائه می دهیم سپس ثبت تغییرات در هرکدام از موارد را به اختصار توضیح خواهیم داد. «صورتجلسات تغییرات»، «اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی»، «رهگیری درخواست»، «اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی»، «ثبت درخواست تاسیس»، «کد فراگیر اتباع خارجی» خدماتی هستند که در این بخش ارائه می شوند.

  • البته این سایت در ابتدا که اجرا شد، قابلیت های کمی داشته و تعداد اندکی از خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به صورت انلاین در اختیار کاربران قرار می داد.
  • برای اعلام عدم فعالیت، باید اظهارنامه عدم فعالیت را پر نموده و همراه با دفاتر مالی ارائه دهید.
  • بر اساس مفاد آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم، هر ساله کلیه حسابداران در نیمه دوم سال اقدام به تهیه دفاتر و پلمپ دفاتر قانونی می نمایند.
  • در این مرحله، اظهارنامه پلمپ به شما نمایش داده می‌شود که در صورت تایید آن، گزینه مربوطه را انتخاب نموده و روی پذیرش نهایی کلیک کنید.
  • بعد از تایید نام ، تمامی اوراق باید توسط اعضاء هیئت مدیره و سهامداران امضاء شود و به اداره ارسال گردد ، درصورتی که مشکلی نداشته باشد ، آگهی خواهد شد .

متقاضی پس از تکمیل اظهارنامه خود، جهت استعلام پلمپ دفاتر قانونی می‌تواند با مراجعه به سامانه ثبت اسناد و املاک کشور و انتخاب گزینه “پیگیری درخواست” وضعیت درخواست پلمب دفاتر خود را بررسی نماید. کلیه اشخاص مشمول دریافت دفاتر قانونی موظفند درخواست دریافت دفاتر قانونی پلمپ شده خود را تا پایان اسفند ماه سال قبل به سازمان ثبت شرکت‌ها ارسال نمایند. در صورتی که این اشخاص در مهلت مقرر درخواست خود را در سامانه پلمپ دفاتر قانونی ثبت ننمایند، هزینه‌های آنها پذیرفته نبوده سازمان مالیاتی، مالیات آنها را به صورت برآوردی محاسبه و مطالبه خواهد نمود. در سال گذشته ثبت شرکتها اعلام کرد که سال 95 برای درخواست پلمپ دفاتر سختگیری نمی کند ولی از سال 96 برای درخواست دفاتر قانونی وجود نشانی دقیق پستی و کد پستی معتبر در اداره ثبت شرکتها الزامی است . مراحل ثبت درخواست و ارسال مدارک بدرستی انجام شده لیکن از طریق sms اطلاع رسانی می شود اما با این حال به سایت ثبت شرکتها هر روز تا بازشدن درگاه پرداخت اینترنتی مراجعه کنید تا فرایند پرداخت انجام و سپس منتظر دریافت دفاتر قانونی باشید.

صاحبان دفاتر پلمپ باید در حفظ و نگهداری و تکمیل صحیح دفاتر قانونی خود کوشا باشند. اما در صورتی که به دلیلی خارج از اختیار شخص دفاتر از دسترس او خارج شوند، باید ظرف مدت 30 روز، دفاتر جدید تهیه و مراودات مالی خود را در آن وارد کنند. اما اگر درصورت تقصیر صاحب دفتر در نگهداری آن، دفتر مفقود شود،‌ دفاتر رد شده محسوب می‌شوند.

مهلت ارسال پلمپ دفاتر

این اطلاعات باید کاملا مطابق پایگاه داده سازمان ثبت احوال کشور باشد. قسمت شروع سال مالی و شروع ماه مالی را نیز تکمیل کنید .منظور از شروع سال، ماه و روز مالی انتخاب آن ها بر اساس مراتب مشخص شده در اساسنامه شخصیت حقوقی که ثبت گردیده است می باشد.تاریخ پایان پیگیری ثبت تغییرات شرکت سال مالی،نیز توسط سامانه محاسبه می گردد. بدیهی است تاریخ ثبت شخصیت حقوقی و درخواست پلمپ مبنای شروع سال، ماه و روز مالی نمی باشد. آسان ثبت ، اولین سامانه ثبتی آنلاین فعال در سراسر ایران ، کلیه هزینه های خدمات ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی و …

🔹 در اداره ثبت شرکتها، کارشناس مربوطه مدارک ارسالی را بررسی و در صورت تایید، مجوز پرداخت وجه و دریافت دفاتر پلمپ برای متقاضی صادر می‌شود. در هنگام پر نمودن اظهارنامه پلمپ دفاتر تجاری، در بخشی که نوع دفاتر را مشخص می‌نمایید، این هزینه مشخص خواهد شد. میزان هزینه‌ها به حجم دفاتر و البته هزینه ارسال وابسته است.

علاوه بر این با همان کد رهگیری که به نام شرکت شما اختصاص پیدا کرده درخواستتان را تجدید کنید . و بعد از اخذ اظهارنامه پلمپ دفاتر و رسید پذیرش اینترنتی و مهر و امضای آنها برای ارسال در مهلت تعیین شده به دفاتر پستی مخصوص پلمپ دفاتر مراجعه و مدارک را ارسال کنید. اداره مالیات بر مبنای درآمدهای شما، مالیات بر درآمد شما را تعیین می‌کند. اگر دفاتر پلمپ دریافت نشود، امکان تسلیم اظهارنامه مالیاتی و همچنین دریافت کارت بازرگانی وجود ندارد. در گام بعدی بر اساس اطلاعات وارد شده به کاربران شماره پیگیری اختصاص داده می شود. سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید.

شرکت‌ها پس از تاسیس باید اقدام به دریافت دفاتر پلمپ نمایند، از این‌رو آشنایی با نحوه دریافت این دفاتر بسیار ضروری‌ست. پلمپ دفاتر سال 1400 با توجه به اینکه در انتهای سال جاری هستیم، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، در گام اول برای دریافت این دفاتر لازم است مدارک زیر را ارائه نمایید و سپس به دریافت آن‌ها اقدام کنید. برای اخذ دفاتر پلمپ سال 1400 می‌توانید با کارشناسان ثبت‌یار تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، این دفاتر را نیز سفارش دهید. حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید .

حال باید نوع صورتجلسه ( مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، مجموع عمومی فوق العاده یا صورتجلسه هیئت مدیره ) و نوع تصمییم را انتخاب و بقیه اطلاعات را تا انتها انجام دهید. طبق اعلام سایت ثبت شرکتها معمولا تا 3 روز کاری می بایست درگاه پرداخت مخارج پلمپ دفاتر برای شما فعال شود. جهت ثبت نام دفاتر پلمپ به سایتی که راهنمایی آن را در بالا ارائه دادید مراجعه کردم ولی با پیغام “هیچ شرکت/موسسه ای یافت نشد ، برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد ثبتی مربوطه مراجعه نمایید” مواجه شدم. جهت دریافت کارت بازرگانی اقدام کردم به مرحله پلمپ دفاتر رسیده ام. من به عنوان شخص حقیقی ثبت نام کرده ام هیج گونه شرکت یا مجوز کسب هم ندارم برای ادامه مسیر دریافت کارت بازرگانی چکار کنم.

با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند . در این گام باید نوع شرکت را انتخاب نمایید و سپس نام های پیشنهادی را به ترتیب اولویت از اول تا پنجم را باید به درستی در سامانه وارد نمایید . سلام بنده تا انتها پذیرش نهایی رو انجام دادم دو پرینت به من داده شد یکی پذیرش اینترنتی و دیگری رسید تغییرات. تمدید مدیر عامل یک صورتجلسه هستش و در صورتی که نیاز به تمدید بازرسین نباشد، هزینه هر صورتجلسه هم در بخش استعلام هزینه ها به صورت پیامک قابل استعلام است.

پیگیری درخواست ثبت شرکتها

اما اگر درآمد شما ارایه خدمات است بیش از 1.5 میلیارد تومان باشد الزام به تهیه دفاتر قانونی دارید . برای تهیه پاکت مخصوص شما باید به مراکز پستی که در تهران و یا شهرستانها ، ارسال درخواست پلمپ دفاتر را انجام می دهند مراجعه کنید. که لازم است هر دو نسخه را شما بعد از اتمام کار پرینت بگیرید و نسخه اظهارنامه را همراه با مدارک به اداره پست مربوطه ببرید و به اداره ثبت پست کنید. طبق ماده 6 قانون تجارت کلیه تجار مکلف اند رویدادهای مالی عملیات تجاری خود را در دفاتر قانونی روزنامه و کل ثبت کنند. ولی مراودات مالی این شرکت زیاد بوده و این دفتر 50 برگ کفایت نمی‌کند. دریافت دفاتر پلمب و ثبت اظهارنامه عملکرد دو مقوله مجزا از یکدیگر هستند و هر دو الزام قانونی باید هر سال انجام شوند.

» نمونه دادخواست واخواهی و اعسار از پرداخت هزینه دادرسی

پاک کردن و یا از بین بردن مندرجات می تواند منجر به رد دفاتر پلمپ شما باشد پس در حفظ این اسناد مهم جدا تلاش کنید تا دفاتر پلمپ شما توسط همین قضیه ساده رد نشود. تاجر مکلف است معاملات خود را در دفاتر یاد شده به ترتیب ثبت کند. تراشیدگی، مخدوش نمودن و گذاشتن صفحات سفید بیش از اندازه به موجب ماده ۱۳ قانون تجارت ممنوع است. شرکت های تجاری از مشارکت ثبت شرکت و اجتماع دو نفر یا بیشتر تحت عنوان شرکت هایی که قانون ثبت آن ها را تایید کرده تشکیل می شود . با آسان ثبت به آسانی و با سرعت ، شرکت یا برند خود را ثبت کنید و تمامی کار های ثبتی خود را به متخصصین مجرب بسپارید. بعد از این بخش وارد صفحه ارائه مدارک می شوید،در این بخش ،مدارکی را که متقاضی باید ارایه نماید به صورت خودکار نمایش داده می شود.

مهم ترین نکات پلمپ و اخذ دفاتر قانونی

در صورتی که قبلا این فرآیند را انجام نداده اید با ما مشورت کنید. اساسنامه شرکت، تعداد و مقدار سهام شرکت ( لیست شرکا با مقدار سهم هر شخص ) و مشخصات هویتی اعضا برای ثبت هر صورتجلسه ای مورد نیاز است. ثبت شرکت و ثبت موسسه تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند؛ اولین چیزی که اهمیت دارد اطلاعاتی است که متقاضی در اختیار مشاوران قرار می دهد. از موکلین مجرب کارهای قانونی ثبت شرکت به صورت مستمر پیگیری شود.

طبق قانون تجارت تا انتخاب هیئت مدیره جدید هیئت مدیره قبلی مسئولیت کلیه امور را بعهده دارند. مسئولیت تحویل دفاتر به اداره مالیاتی توسط مدیران دیگر مشکلی را برای شرکت ایجاد نمی کند.و نیازی به صورتجلسه ندارد. بدون نگرانی پیش خودتون نگهداری کنید .و هنگام رسیدگی سال مذکور به ماموران مالیاتی دفتر نانویس را ارایه دهید که در متن صورتجلسه تحوبل اسناد و مدارک درج نماید. در این قسمت وضعیت حدود حق امضاء اعضای هیئت مدیره را تعیین می کنیم . در این صفحه کاربر می بایست اطلاعات شخص حقوقی را به دقت مشاهده و بررسی نماید . در صورت مشاهده هر گونه مغایرت و یا عدم صحت اطلاعات به واحد ثبتی مربوطه مراجعه نمایند .