امور اداری و برند سازی شرکت خود را از zero تا 100 به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید. همانطور که فرمودید شما برای فاکتور رسمی نیاز به کد اقتصادی خواهید داشت، در صورت مکاتبه با اداره دارایی شاید همانند قبل برای شما کد اقتصادی صادر نمایند اما ارزش ثبت شرکت در تهران افزوده را بعید می دانیم، بهتر است از همان روش قبلی خود استفاده کنید اگر نتیجه نگرفتید راه های دیگر را تست کنید یا با موسسه تماس بگیرید تا همکاران شما را راهنمایی کنند. ، مالیات مستقیمی هست که در صورت افزایش سرمایه میتوان ظرف دو ماه از طریق اداره ثبت شرکت از طریق ابطال تمبر مالیات را پرداخت کرد.
- تبصره – تشریفات رسیدگی به تخلفات و مجازات آنها جز در مواردی که مقررات خاصی برای آن در این قانون پیشبینی شده است مطابق قانون رسیدگی به تخلفات اداری خواهد بود.
- ب- اتومبیل اختصاصی با راننده معادل ۱۰ درصد و بدون راننده معادل ۵ درصد حقوق و مزایای مستمر نقدی (باستثنای مزایای نقدی معاف موضوع ماده ۹۱ این قانون) در ماه پس از کسر وجوهی که از این بابت از حقوق کارمند کسر میشود.
- از مدارک اصلی شرکت (اساسنامه، شرکتنامه، تقاضانامه، صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت، صورتجلسه هیات مدیره شرکت، روزنامه رسمی تاسیس شرکت و روزنامه رسمی ثبت تغییرات شرکت) خود یک کپی تهیه کنید، این کپی باید با اصل برابر شود.
- کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون پرداخت تمبر دارایی پاسخ دهند.
- 2-حداقل 35 درصد سرمایه اولیه نیاز به تغییرات شرکت، تحویل اداره ثبت اختراع و.
مطابق ماده 48 قانون مالیاتهای مستقیم حق تمبر سرمایه شامل سهام و سهم الشرکه کلیه شرکت های ایرانی موضع قانون تجارت به استثنای شرکت های تعاونی بر اساس ارزش اسمی سهام یا سهم الشرکه به قرار دو در هزار مشمول حق تمبر خواهد بود. ضمناً برابر تبصره ماده 48 قانون مالیاتهای مستقیم حق تمبر سرمایه شامل سهام و سهم الشرکه باید ظرف دو ماه از تاریخ ثبت قانونی شرکت و در مورد افزایش سرمایه و سهام اضافی از تاریخ ثبت افزایش سرمایه در اداره ثبت شرکتها از طریق ابطال تمبر پرداخت شود. افزایش سرمایه در مورد شرکت هایی که قبلاً سرمایه خود را کاهش داده اند تا میزانی که حق تمبر آن پرداخت شده است مشمول حق تمبر مجدد نخواهد بود. همچنین، در صورتی که اینگونه مؤدیان ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ برگ قطعی مالیات نسبت به پرداخت یا ترتیب دادن پرداخت آن اقدام نمایند از چهل درصد (۴۰%) جرایم متعلقه مقرر در این قانون معاف خواهند بود.
زمان و هزینه ثبت شرکت
قاسم موذنی از سال ۱۳۸۳ تاکنون به عنوان مشاوره بیمه و قانون کار در زمینه های تامین اجتماعی، مالی و مالیات فعالیت دارد. در ابتدا به مالیات در شرکتهای تازه تاسیس پرداخیتم و در ادامه نیز مهمترین مالیاتهایی که این شرکتها موظف به پرداخت آنها هستند را شرح دادیم. این عدد به دست آمده را در میزان سرمایه ثبت شده شرکت تازه تاسیس ضرب میکنیم تا بر اساس آن میزان حق تمبر به دست آید. اما این تعبیر نادرستی است که از معافیت مالیاتی شرکتهای تازه تاسیس صورت گرفته است.
سلام وقتتان بخیر، بنده میخام یه شرکت تاسیس کنم که درکاروار دات لوازم خانگی باشه چه نوع شرکتی خوبه ممنونم. لطفا با دفتر تماس حاصل نمایید یا شماره همراه خود را ارسال نموده تا کارشناسان با شما تماس حاصل نمایند. بنده موسسه کاریابی با مجوز از وازرت تعاون کار و رفاه اجتماعی دارم .یک شریک دارم و میخواهم شرکتی به ثبت برسانم و شریکم را بعنوان مدیر عامل معرفی کنم . پس از تحویل مدارک به اداره، بخش مربوطه استعلام های لازم را انجام داده و پس از آماده نمودن مدارک درخواستی متقاضی ، جهت تحویل آن ها اقدام می نماید.
ادارت ثبت اسناد و املاک موقعی که مال غیرمنقول را به اسم وراث یا موصیله ثبت مینمایند. مالیات تکلیفی چیست و چه کسانی باید پرداخت کنند؟مالیات تکلیفی تنها از حقوق و دستمزد کارگران گرفته نمیشود و انواع مختلفی دارد که در این مقاله به طور مفصل به توصیف آن پرداختهایم. مراحل پیگیری اعتراض مالیاتی به چه صورت است؟برای بسیاری از افراد سوال است که نحوه اعتراض مالیاتی و مراحل اعتراض مودی به مالیات تشخیصی چگونه است؟ این کار مراحل و روال اداری خاص خود را دارد که میتواند از یک تا چندین مرحله به طول بیانجامد. نرسد، از شخصیت حقوقی مستقل، برخوردار نخواهد بود و به همین جهت، در انجام امور قانونی و اداری، دچار مشکلاتی خواهد شد. مرحله forty five کد اقتصادی درواقع بازدید میدانی و اعتبار سنجی اطلاعات به صورت حضوری می باشد که در حال حاضر مرحله 45 از این فرآیند حذف شده است.
۵) اشتباه در شماره گذاری صفحات و همچنین اشتباهات ناشی از ثبت دفاتر در مراجع قانونی ذی ربط در صورت احراز، خللی به اعتبار دفاتر وارد نخواهد کرد. ۴) نگهداری دفتر روزنامه واحد برای ثبت کلیه عملیات و یا دفاتر روزنامه متعدد برای هر بخش از عملیات مجاز است. ۳) مودیان برای استفاده از سیستم الکترونیکی (نرم افزار) جهت ثبت ثبت برند تجاری رویدادهای مالی خود، مکلفند از نرم افزارهای مورد قبول که دارای ویژگی ها، معیارها و ضوابط اعلامی سازمان باشد استفاده نمایند. از بین این دفاتر ذکر شده، دفتر روزنامه و کل در حال حاضر استفاده می شود و می بایست قبل از شروع سال مالی پلمپ شود. کپی از اظهارنامه شرکت (و یا شرکتنامه و تقاضانامه در شرکتهای غیر سهامی.
در شرکت های سهامی عام کلمه ی « عام» و در شرکت های سهامی خاص کلمه ی « خاص »بلافاصله بعد از اسم و یا قبل از اسم شرکت اضافه می شود و علت آن هم تشخیص نوع شرکت سهامی برای مراجعه کنندگان است.لذا باید پیش از نام شرکت قید عام یا خاص بعمل آید ،مانند شرکت سهامی خاص تیام کالا. در دنیای امروز جهت پیشگیری از هدررفتن وقت و هزینه متقاضیان محترم ثبت شرکت با راه اندازی پایگاه اینترنتی ثبت شرکت ها دیگر اشخاص به صورت حضوری مراجعه نمی کنند بلکه به صورت غیر ثبت تغییرات شرکت حضوری و از شیوه پایگاه اینترنتی امور خود را انجام و پیگیری می کنند. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به صورت اینترنتی می باشد و هر شخص حقیقی می تواند نسبت به ثبت و تغییرات شخصیت های حقیقی و حقوقی اقدام کند. دولت برای اشخاص حقوقی فرصت 2 ماه در نظر گرفته شده است که بتواند تشکیل پرونده را در اداره دارایی انجام دهد . باید این نکته توجه شود که شرکتی که کد اقتصادی نداشته باشد این امکان برای آن وجود ندارد که کد اقتصادی را اخذ نماید .
هر آنچه پزشکان از مالیات باید بدانندتمام مشاغل ملزم به ارایه اظهارنامه مالیاتی هستند اما پزشکان به دلیل درآمد بالایی که دارند نگاه خاصی متوجه آنهاست. سازمان امور مالیاتی برای مالیات پزشکان قوانین و مقررات مشخصی را تعریف کرده است. معافیت مالیاتی در اولین سال فعالیت تنها بر اساس اظهارنامه ارسالی شرکت تعیین میشود؛ به این صورت که اگر یک شرکت تازه تاسیس در اولین سال شروع به کار خود فعالیت محدودی داشته باشد و درآمد بالایی را کسب نکرده باشد آنگاه مشمول قوانین معافیت مالیاتی شرکتهای تازه تاسیس میشود. شرکتهای تازه تاسیس بر اساس همین ماده قانونی، حتی اگر در سال اول هیچ فعالیت و ثبت قراردادی نداشته باشند بازهم موظف به اظهارنامه مالیاتی هستند. موسسه خدمات اداری کاج با شماره ثبت با علامت تجاری ثبت شده، یک استارتاپ مشاوره خدمات اداری است، مشاوره به مدیران و کارآفرینان عزیز در داخل و خارج از کشور برای اجرایی نمودن ایده های خود با بهترین کیفیت و طبق آخرین قوانین کشور.
هزینه تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی
یک کپی از اجاره نامه ارائه دهید، لازم به ذکر است که اجاره نامه باید به اسم شرکت باشد. کسانی که در شرکت حق امضا دارند باید گواهی امضا گرفته و ارائه دهند. اگر سوالی مشاهده می کنید که مربوط به شما نیست، شماره همراه تان را وارد کرده و گزینه پرداخت آنلاین را بزنید. 4- وکالتنامههای بانکی که در دفتر بانک تنظیم میشوند و مشتریان حق امضای خود را به شخص دیگری واگذار مینمایند. والله که جای تشکر داره از این همه سعه صدر که چقدر کامل همه جزییات را توصیح داده اید سوال خاصی ندارم فقط بعنوان تشکر این پیام را خواستم بدم خدمتتون. راهنمایی ها در وب سایت هست دوست عزیز اگر سوال خاصی دارید تماس بگیرید.
این سامانه در حال حاضر قادر است تا وضعیت مالیاتی شرکت را نمایش دهد. برای تغییر وضعیت و سو اثر باید مدیر عامل و یا نماینده قانونی شرکت به مرکز مالیاتی مذکور در پاسخ استعلام مراجعه نماید. استعلام بدهی مالیاتی صرفا شامل تبصره four ماده 186 قانون مالیات های مستقیم ( شرکت های غیر فعال شده) و مالیات بر سرمایه شرکت ها میباشد. شما حتی اگر دفتر شرکتتان سند اداری نیست و مسکونی است هم می توانید کد اقتصادی دریافت نمایید، در شرایط کرونا و بر اساس قوانین جدید حتی در دفاتر موقعیت اداری در صورتی که واقعا دفتر کار باشد می توانید کد اقتصادی بگیرید اما اجاره نامه باید داشته باشد.
حسابدانانبا هدف ارتقا کیفیت آموزش علوم مالی و مالیاتی و ارائه خدمات برتر اجرایی حسابداری، مالیاتی و امور مربوطه در کنار شما است و با آموزش اصولی بار سنگین امور مالی و حسابداری شرکت ها را سبک می کند. جهت دریافت مشاوره درخصوص انتخاب مناسب تریندوره آموزشیمتناسب با نیازتان با ماتماسبگیرید. من در حال گرفتن مجوز موسسه فرهنگی هنری چند منظوره از وزارت ارشاد هستم و یک مرحله ی کار اینه که ثبت شرکتها را انجام بدم. توی انتخاب نوع شخصیت حقوقی، کدوم مورد رو باید انتخاب کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. من و برادرم تصمیم داریم شرکتی در خصوص امور روابط عمومی تاسیس کنیم و نمیخواهیم کسی دیگه شریکمون باشه. چه نوع شرکتی مناسب ما است؟ و سوال بعدی اینکه حتما برای ثبت شرکت باید اجاره نامه یا مکانی را داشت؟ چون کار کاملا از منزل انجام میشود و ابدا نیازی به اجاره جایی نداریم و فقط برای ما هزینه دارد.
این قرارداد ( شرکت ) می تواند شامل قوانین بین خود اعضا و همچنین نحوه تعامل با افراد و یا شرکت های دیگر باشد. در آخر لازم به ذکر است که استعلام، ارزیابی و بررسی اطلاعات شما و تخمین هزینه ثبتی شرکت تان کاملا رایگان انجام خواهد شد و هیچ هزینه های در این مورد از شما دریافت نخواهد شد. برای اینکه لیست شرکت هایی که برای ثبت نیاز به دریافت مجوز دارد بسیار طولانی می باشد برای اینکه متوجه شوید آیا فعالیت مد نظر شما قبل از ثبت نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح را دارد یا خیر به این صفحه مراجعه نمایید. مراحل ثبت شرکت نیز مانند بقیه کارهای اداری که این روز ها انجام می دهیم پیچدگی هایی دارد که به آن می پردازیم.
پس از تعیین نام و هنگام تکمیل مدارک می بایست از طریق باجه های پستی معین در هر شهر نسبت به ارسال مدارک صرفا از طریق این باجه ها اقدام نمود که هزینه پستی در مراکز مختلف بسته به میزان وزن و تعداد اوراق ( برگه ها) متغیر می باشد. هر شخصیت حقیقی و یا حقوقی که مقیم خارج از ایران نسبت به درآمدی که کسب کرده اند. نسخه جدید 1400 صفر تا صد مالیات بر حقوق همانطور که می دانید سازمان امور مالیاتی … اگر همه چیز با موفقیت پیش برود و پرداخت حق تمبر انجام شود با تصویر زیر مواجه می شوید که به شما می گوید قبض مالیاتی با کد رهگیری X با موفقیت پرداخت شده است. یکی از انواع موارد مالیاتی، حق تمبر است که بر دارایی تعلق میگیرد و به صورت دو وجهی شناخته میشود که یکی از وجههای آن مستقیم و دیگری غیر مستقیم است. مالیات تمبر به عنوان یکی از مالیاتهای دارایی از شیوههای مختلف مانند واریز وجه، الصاق و ابطال انجام میشود.