بهترین اسامی خاص برای برند، به عنوان یک نتیجه محرمانه و به یاد ماندنی میباشند. در مورد احساساتی که میخواهید مشتری خود را با آن تحت تاثیر قرار دهید، فکر کنید. با ایجاد یک نقشه ذهنی از مفاهیم مربوط به کسب و کار خود، شروع کنید. کلمات، احساسات و تجربیات توصیفی کسب و کار یا اسامی ثبت برند تجاری خاص برای برند خود را بشناسید. در این قسمت تعدادی از نمونه اسم هایی که واجد ثبت بوده اند را به شما معرفی می کنیم. با مطالعه این اسم ها متوجه می شوید که چه نام هایی را می توانید در اسم شرکت و سازمان خود خود به کار ببرید تا مورد تایید سامانه ثبت اسامی شرکت ها قرار بگیرد.
در ادامه تعدادی نمونه اسم برند ایرانی پیشنهادی برند را برای شما مطرح می کنیم. شما می توانید از اسامی ذکر شده برای برند خود استفاده کنید. برخی از برندهای موجود با نام هایی انتخاب شده اند که در یک منطقه جغرافیایی دارای معنا هستند.
اسمهای مخفف ممکن است ساده باشند و راحتتر به خاطر سپرده شوند ولی توانایی تداعی هیچ ذهنیتی را در افکار مشتری به جهت خرید و وفاداری به برند را نخواهند داشت و بیروح هستند. شاید از معروفترین نام برندهای مخفف در جهان بتوان به KFC که برند رستورانهای زنجیرهای مرغ سوخاری و فستفود هست اشاره کرد. اما در کشور ما اینگونه نامگذاریها نیز مرسوم هست و میتوان مثلاً به نام مپنا تغییرات شرکت که مخفف نام شرکت مدیریت پروژههای نیروگاهی ایران هست اشاره کرد. اسمی که برای برندتان انتخاب میکنید، تبدیل به قسمتی از مجموعه بزرگتر میشود. یعنی تمام برند شما اسم آن نیست، برند شما متشکل از اقداماتی است که انجام میدهید، رویدادهایی که برگزار میکنید، هویت بصری که از خود ارائه میدهید، لحنی که در صحبت با مخاطب خود انتخاب میکنید، جایگاهی که در آن قرار دارید و … است.
برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت. برای ارائه ی اطلاعات در این حوزه در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت . برخی اسمها خیلی منحصربهفرد است ولی نحوه نوشتن آن نیز میتواند یک چالش بزرگ برای مخاطب باشد. امروزه شرکتهای صنایع غذایی با بهره گیری از شیوههای مختلف رقابتی و بازاریابی سعی دارند تا حتی الامکان سهم بازار خود را حفظ نمایند. بدین منظور آنها در پی استراتژی های رقابتی و بازاریابی.. اسم کوچک شما هم هر چند خوبه ولی از اونجایی که برند رستوران «هانی» در صنایع غذایی معروفه بهتره یک اسم دیگه پیدا کنید.
نمونه اسم سه سیلابی شرکت
خوبی این روش (ارسال انبوه ایمیل) کمهزینه بودن آن است. احتمالاً بعد از مدتی متوجه میشوید یکی دوتا از این دستهها بیشتر با سلایق شما جور درمیآیند، اما سعی کنید تیم طوفان فکری خود را به چالش بکشید و در هر دسته چند اسم تجاری پیدا کنید. در آخر از میان تمام آنها 10 الی 15 اسمی که بیشترین رأی را آورند را انتخاب کنید.
- درحال حاضر اسامی انتخابی برای شرکت ( نام شرکت ) باید دارای ۳ سیلاب (اسم خاص) باشد.
- سایت مراجعه و نام پیشنهادی را جستجو نمایید توجه کنید که از تکراری بودن نام اطلاع پیدا کرده توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید تفاوت داشته باشد.
- ص- در مورد اعتراض شركتها به اسامی متشابه كه بعلت عدم مشاهده در دفاتر و یا به نظر مدعی یا مدعیان به اسم اعلام شده در این قسمت اعتراض آنها مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد و حتی در مواقع ضروری با مراجعه به دادگاه ها، ذینفع را در این مرحله یاری می دهد.
- نظر شما رو تایید میکنم تا اگر کسی نظری داشت به شما کمک کنه.
- کلیه واحد ها زیر نطر اداره ثبت شرکت ها تهران بوده و از یک سامانه یکپارچه استفاده می نمایند.
- اسم شرکت همان قدر مهم است که پرچم یا سرود ملی یک کشور اهمیت دارد.
اسمهای توصیفی همچنین برای توصیف مشاغل مؤثر هستند مانند easypay که یک شرکت پرداخت است. به عنوان مثال، اسم آدیداس از Adolph “Adi” Dassler ( آدی داسلر)، بنیانگذار شرکت گرفته شده است یا در ایران میتوانید پشمک حاج عبدالله را در این گروه از نامها در نظر بگیرید. قبل از هر چیزی و در ابتدای راه انواع اسمها را دستهبندی میکنیم.
اسم برند تجاری پیشنهاد بدهید
برخی نشانهها، الهامبخش، دارای احساسات مثبت، بار معنایی خوب و در نتیجه تجربیات و خاطراتی هستند که شنونده را به وجد آورده و از روی تعلق خاطر و علاقه احتمالاً سبب به اشتراکگذاری آن میشوند. ویلانینور رامامجاندان دانشمند روانشناسی در سال 2013، مطالعهای دقیق دربارهی ارتباط بین برخی قسمتهای مغز با نشانهها را منتشر کرد. او در مطالعهاش نتیجه گرفت که نشانهها میتوانند نمادی از عکسها باشند و درک و تجربهی مردم از صدا، توسط رنگها و سلیقهها صورت میپذیرد. ثبت شرکت در تهران هنگام انتخاب اسامی برند خاص، به کلمات با کاربرد روزمره، فکر کنید. در ضمن،هر چند استفاده از اسامی شهرها،رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد. نباید از اسامی و کلماتی بی معنا در نام شرکت به کار گرفته شود چنانچه مستند نام باید از فرهنگ لغت های معتبری من جمله عمید ، دهخدا ، معین و … در سامانه اینترنتی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به طور کامل توضیح داده شود .
چشم انداز، ماموریت و ارزش شرکت شما همهی اهداف برند شما را مشخص میکند. برای مثال کایلی جنر از نمونه سلبریتیهای خارجی است که برند لوازم آرایشی را پایهگذاری کرده است. همچنین لیلا اوتادی از نمونه سلبریتیهای ایرانی است که اسم خود را بر روی برند عطر و ادکلن انتخاب کرده است. البته ممکن است شما یک سلبریتی باشید که اسم شما برای مخاطبانتان آشناست.
برند و لوگویی است که به این منظور انتخاب می کنید.. من در حوزه محصولات چوبی و ام دی اف فعالیت میکنم و اسم برندمون بلوط هست. انتخاب اسم برند میتواند فرآیندی خستهکننده و طولانی باشد؛ بعضی از برندها برای پیدا کردن یک اسم عالی در طی 6 ماه، بیش از 2000 اسم مختلف را بررسی میکنند!
لیست اسامی دائما بروز رسانی می شود
اجزا اصلی در انتخاب اسم برند شامل نام برند ، نام تجاری و پوشش تجارت است. نام تجاری همان نامی است که در فعالیت های حقوقی و امور قانونی از آن استفاده می شود، نام برند اما همان کلمه کوتاهی است که معرف محصولات و خدمات شما است. پوشش تجاری هم شیوه ارائه محصول و یا خدمت، بسته بندی ویژه، رنگ سازمانی خاص و… است. در این مقاله با قراردادن لیستی از نمونه اسم شرکت سعی داریم به کسانی که قصد انتخاب نام برای شرکت خود را دارند کمک کنیم.